Wymiana żaróweczek podświetlenia panelu nawiewu - Del Sol
Napisane: 2009-07-04, 11:18
Nigdzie nie znalazłem konkretnego opisu więc sam wziąłem się do roboty Mam nadzieję że się przyda to FAQ.
Cała wymiana żaróweczek zajęła mi około 3h ale było to kombinowanie i próby dostania się do panela z każdej strony. Z tym opisem powinno zająć to około 1-1,5h (na spokojnie).
Czytałem różnego rodzaju opisy że można dostać się do nich wyjmując radio albo od strony schowka - to nieprawda, jest to o wiele bardziej skomplikowane
Potrzebne rzeczy:
- śrubokręt krzyżakowy
- śrubokręt płaski
- klucz nasadkowy 12
- dwie żaróweczki 12V 1,2W (nie jestem pewny oznaczenia chyba "W1,2W" - takie małe jak diodki)
No i zaczynamy:
1. Rozkręcamy środkowy panel ten gdzie jest drążek skrzyni biegów i bardziej z tyłu schowek.
2. Wykręcamy dwie śruby mocujące drążek hamulca ręcznego inaczej nie da się wyjąć panel od drążka biegów
3. Po zdjęciu panela drążka biegów wykręcamy cztery śruby trzymające panel radia.
4. Podważamy płaskim śrubokrętem i wyciągamy kratkę nawiewu środkowego (nad panelem sterowania nawiewem) i wykręcamy ze środka jedną śrubeczkę. Ułatwi nam to włożenie ręki w celu odłączenia 2 kabelków od panelu sterowania.
5. I teraz to co zajęło mi najwięcej czasu wykręcamy śrubkę która trzyma cały panel a znajduje się ona pod wyjętym wcześniej panelem od radia
6. Teraz staramy się powoli wysunąć panel sterowania, odłączamy z tyłu kabelki i odłączamy linkę (sterującą ciepło - zimno) zaczepioną pod schowkiem
7. Po wyjęciu panela wykręcamy z niego 3 śrubeczki i zdejmujemy przednią pokrywę.
8. W końcu dobraliśmy się do żaróweczek! Wymieniamy żaróweczki i składamy wszystko do kupy. Radzę przed zmontowaniem sprawdzić czy żaróweczki się palą
Myślę że niczego nie pominąłem hehe Tyle zabawy dla dwóch żaróweczek.
Powodzenia w rozbieraniu auta
Cała wymiana żaróweczek zajęła mi około 3h ale było to kombinowanie i próby dostania się do panela z każdej strony. Z tym opisem powinno zająć to około 1-1,5h (na spokojnie).
Czytałem różnego rodzaju opisy że można dostać się do nich wyjmując radio albo od strony schowka - to nieprawda, jest to o wiele bardziej skomplikowane
Potrzebne rzeczy:
- śrubokręt krzyżakowy
- śrubokręt płaski
- klucz nasadkowy 12
- dwie żaróweczki 12V 1,2W (nie jestem pewny oznaczenia chyba "W1,2W" - takie małe jak diodki)
No i zaczynamy:
1. Rozkręcamy środkowy panel ten gdzie jest drążek skrzyni biegów i bardziej z tyłu schowek.
2. Wykręcamy dwie śruby mocujące drążek hamulca ręcznego inaczej nie da się wyjąć panel od drążka biegów
3. Po zdjęciu panela drążka biegów wykręcamy cztery śruby trzymające panel radia.
4. Podważamy płaskim śrubokrętem i wyciągamy kratkę nawiewu środkowego (nad panelem sterowania nawiewem) i wykręcamy ze środka jedną śrubeczkę. Ułatwi nam to włożenie ręki w celu odłączenia 2 kabelków od panelu sterowania.
5. I teraz to co zajęło mi najwięcej czasu wykręcamy śrubkę która trzyma cały panel a znajduje się ona pod wyjętym wcześniej panelem od radia
6. Teraz staramy się powoli wysunąć panel sterowania, odłączamy z tyłu kabelki i odłączamy linkę (sterującą ciepło - zimno) zaczepioną pod schowkiem
7. Po wyjęciu panela wykręcamy z niego 3 śrubeczki i zdejmujemy przednią pokrywę.
8. W końcu dobraliśmy się do żaróweczek! Wymieniamy żaróweczki i składamy wszystko do kupy. Radzę przed zmontowaniem sprawdzić czy żaróweczki się palą
Myślę że niczego nie pominąłem hehe Tyle zabawy dla dwóch żaróweczek.
Powodzenia w rozbieraniu auta