Witam wczoraj zabrałem się za wymianę przegubu i sworzni dolnych z przodu.... Sprawa jest taka że zamówiłem dość dobrej jakości sworznie firmy bilstein problem pojawił się wtedy gdy zacząłem je wymieniać ponieważ wymiary są identyczne i to jest ok ale w starym sworzniu miałem od spodu zawleczkę z segerem (czy jakoś tak to się nazywa) a w nowych sworzniach które zamówiłem nie ma ani zawleczki nowej segera ani nawet miejsca na nią żebym mógł założyć starą.... A część zamawiana była pod model rocznik silnik itp itd... ogólnie jest już założone z jednej strony ale chciałem was się zapytać czy ma to jakieś znaczenie wielkie czy jest ta zawleczka czy jej nie ma???
nie chodziło mi o nakrętkę bo jest z zawleczką tak jak w starym sworzniu tylko o zawleczkę która trzyma sworzeń przy dolnej części wahacza tak jak w tym linku jest z zegerem : http://www.iparts.pl/czesc/sworzen-waha ... 10027.html a w tym linku i to jest ten który kupiłem : http://www.iparts.pl/czesc/sworzen-waha ... 19387.html tylko u mnie nakrętka nie jest jak tutaj samo kontrująca tylko z zawleczką ale to jest najmniej ważne chodzi najbardziej o tą dużą okragłą zawleczkę obydwa sworznie sa do Crx-a a różnią się tylko ta zawleczką