Witam, w chwili obecnej latam na oryginalnych amortyzatorach i jakichś tam sprężynach obniżających co jest najtańszym rozwiązaniem jak się chce obniżyć auto, ale i najgłupszym, bo po prostu na tym nie da się jeździć. Robię około 7 tyś. km rocznie, więc nie jest tego dużo. Do sedna, zastanawiam się nad gwintem, ale wiem jakie zdanie mają wszyscy o MTS, a na AP mnie nie stać, bo za dużo roboty jest przy moim Rexie. Chcę na razie jakoś normalnie jeździć, bo powoli dostaje szału i buda pewnie dostaje w tyłek. Powiedzcie mi koledzy jakie rozwiązanie by tu najlepiej podeszło? Dzięki za pomoc.
A w czym Ci przeszkadzają te krótsze sprężyny? Może nie masz krótszych tylko ucięte Ewentualnie jeszcze można sportowe amorki do krotkich spręzyn założyć
za nową serię zapłacisz tyle i za dobre sprawdzone używane zawieszanie w dobrej konfiguracji, nie jakiś beton, ja śmigałem całe życie na serii i odkupiłem bilstein b8 ze sprężynami apex'a chyba -30, jest deczko niżej niż seria ładnie wygląda , jest twardziej, ale za dobre pieniądze mam sprawdzony setup który jest super na długiej i po mieście też mi odpowiada choć od serii jest troszkę twardszy, a najprostsza metodą na twoje zadowolenie i oszczędność siana jest zakupić od kogoś z części seryjne sprężyny i masz problem z głowy i mega komfort ( jeśli rex jakiś komfort ma ) najtaniej, najszybciej i bez kombinowania
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Ja miałem i srpęzyny i amortyzatory serie, wrzuciłem sprężyny Eibach Pro Kit - miały obniżyć 35 mm, a obniżyło koło 50 mm i w cale dużej różnicy nie poczułem zmieniajac tuleje z serii na czerwony poliuretan poczułem znacznie większą różnice niż po zmianie sprężyn W Polo też mam Eibach i mała różnica w twardości To ty pewnie masz jakies sprężyny mocno obniżające i do tego twarde jak skała :p
Właśnie ze sprężynami seryjnymi będzie trochę koza, a Eibachy delikatnie go posadzą i będzie miękko. Te co mam teraz to strach jeździć, bo jest niby mega twardo, a podskakuje tył jak pingpong jak się ponadusza tylną klapę i czasami wolnej jadę żeby mnie nie wybiło nigdzie. Ogólnie ktoś pomodził na skróty. Wiadomo że chciałbym AP, ale jak wspominałem trochę pracy przy Rexie. Powiedzcie tylko jeszcze czy MTS jest naprawdę taki zły? wyczytałem że te nowe wersje są w miarę.
a nie masz przypadkiem dużych tylnych cukierków w poliuretanie ??? bo objaw skakania tyłu właśnie jest taki jak jest mega twardy cukierek
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Ja mam czerwone Deuter i zajebiscie sie trzyma drogi chyba, ze Tobie chodzi o zółte lub co gorsza niebieskie to być może :p A mi się wydaje, że amortyzatory mogą być już mocno zużyte i nie tłumią po prostu, dlatego podskakuje
Choć miałem przypadek w aucie Ford Escort mk7 kombi, że przypadkowo kupiłem na allegro komplet nowych sprężyn, które sprzedający określił jako wzmacniane i okazało się, że auto stało o kilka cm wyżej niż seria i były tak twarde, że musiałem włożyć do bagażnika 300 kg krawężników, żeby tylne zawieszenie w ogole pracowało. Tam tez mi tył podskakiwał. Po tygodniu miałem już dosyć... wypieprzyłem ten SHIT i kupiłem oryginalne Kayab'y
Jaka macie odległość odległość od opony do nadkola bo ja mam bilsteina B8 i niby eibachy pro kity ale wydaje mi się że sprężyny są w serii. Oznaczeń na sprężynach żadnych nie widać. Wygląda to tak i jest koza straszna.
To nie jest koza. Seria jest jeszcze wyżej. Miekkie zawieszenie do rexa ( w miare ) to miałem na amorach seryjnych (zamiennik nie pamietam jakiej firmy) i sprezynach HR i było -40. Dez0wave skoro aż tak jest że nie da sie jeździć to amor wylany albo jakies sprężyny z ciężarówki
Ściągnąłem zawieszenie i założyłem AP. Okazało się że było B8 i eibachy pro kity -30. Teraz siedzi znacznie niżej. Jedyny problem to to że opona trze o nadkole przy większej dziurze, czy zestaw camberów z tyłu załatwi sprawę? Przód siedzi bardzo nisko i jest bez problemów.