Strona 1 z 4

Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-13, 11:58
przez cocojumbo11
Witam, szukam do swojego ed8 zawiasu gdzie zejdę optymalnie -30mm przód i -40mm tył a może i więcej :D
Nie mam ustawionego konkretnego budżetu ale nie chcę by to padło po roku dziennej jazdy bez większego upalania :)
Wiem, że najtaniej wyjdą coilovery ale pewnie amortyzator będzie dostawał po dupie. Same sprężyny nie wchodzą w grę bo chcę mieć możliwość regulacji więc zostaje gwint. Co możecie polecić w najlepszym stosunku cena/jakość?

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-13, 12:22
przez orowiok
Mam AP i mogę spokojnie polecić ten gwint :)

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-13, 12:30
przez Wenega
również polecam AP

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-13, 13:50
przez bms
3 x AP

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-13, 17:47
przez newuser
1 X odpuść coilovery
Rozpadnie ci się toto badziewie po 2 miesiącach i się tylko wk*&#isz.
Na AP nie jeździłem ale chłopy wiedzą co mówią.

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-13, 18:32
przez Zylka23oln
AP :ok: :D

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-22, 15:44
przez Michau
AP :) w moim USDM też dają radę!

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-23, 12:38
przez wrobel_junior
ap jest tanie i dobre :) jedyny minus brak regulacji twardosci a ap jest dosyc twardym gwintem , za troszke wiecej kaski mozesz kupic MDU w ktorym mozesz sobie ustawic wysokosc i twardosc
suma sumarum jezdziłem na jednym i drugim i szczerze mdu ustawiony na max twardo jest podobnie jak ap c zyli przy dłuzszej trasie męczy ale jak ustawisz na soft to smigasz z komfortem porownywalnynm do serii :)
dobry przykład jak jechałem nad morze swoim rexem 500 km w jedną strone na hardzie myslałem ze mi plecy odpadną a spowrotem na sofcie , sama przyjemnosc z jazdy

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-23, 13:03
przez Berbo
a powiedzcie mi jeszcze bo zastanawiam sie nad gwintem do ee8.
AP czy to co pisze wróbel MDU podejdzie do ee8? bo ed9, a ee8 różni się wiec?
A i ogólnie myślałem, nad markowym jakims gwincie a najbardziej o ISC i co polecicie? ISC czy MDU? Chciałbym miec też możliwość ustawienia twardości. Auto ma jeździć na street, zloty i 1/4. Tory raczej nie, ale wiadomo, ze może się zdażyć i też byłoby fajnie

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-23, 23:41
przez atom1
niczym sie nie rozni gwint ee ed bo to to samo mocowania itp, w serii roznica wynikala raczej z tego ze ee z przodu ciezsze

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-25, 13:39
przez wrobel_junior
berbo to MDU daje rade jak na gwint w tej cenie ja płaciłem za nowke 1900 a isc nowka w grupowcu kosztuje cos ponad 3k z tego co pamietam
a jezdziiłem na MDU po torach , po ulicy i wszedzie sie sprawował fajnie w streetowej jezdzie tez jak i w normalnej :)

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-25, 19:20
przez kamil kamieńsk
Przypne sie do postu co nizej zejdzie ap czy mdu? I gdzie najtaniej dostane mdu albo ap

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-26, 23:20
przez wrobel_junior
MDU schodzi bardzo nisko tyłem a przod trzeba lekko przerobic zeby zchodził tak jak tył a ap jest w miare porównywalny do mdu
jest tez kwestia ile dla ciebie to nisko ? tak siedział MDU na tyle Obrazek

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-27, 08:26
przez kamil kamieńsk
Dzieki za foto ,decyzja podjęta biore MDU

Re: Gwint ed8 ed9

PostNapisane: 2015-05-27, 08:26
przez Maniek93
ap skrecony na maksa na drugi dzien po zalozeniu:
Obrazek
troszke sie jeszcze uklepal, okolo 1cm nizej poszlo ;)