Wenega napisał(a): eithray chodziło o to czy autem będziesz jeździł w zawodach, upalał na torze czy takie rzeczy, czy po prostu ma być to auto do funu na co dzień.. jeśli to drugie to AP w zupełności wystarczy...
eithray napisał(a):Wenega napisał(a): eithray chodziło o to czy autem będziesz jeździł w zawodach, upalał na torze czy takie rzeczy, czy po prostu ma być to auto do funu na co dzień.. jeśli to drugie to AP w zupełności wystarczy...
Dokładnie to miałem na myśli
M!R@S, kolega ma do wydania na gwint ok 4k, mając taki pieniądz w życiu nie szedłbym w jakieś samoróbki/customy...
Dzemor, zerknij też na ofertę KW. Gwinty V1 i V2 powinny również spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Jeździłem EE8 z KW V1 i bardzo fajnie się to prowadziło po zakrętach. Mocniejszą glebę można zrobić, z częściami nie powinno być dostępu. Z regeneracją amortyzatorów również. Dodam, że V1 to beton na nasze drogi
http://www.kw-suspensions.pl
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości