Gwint ed8 ed9

Posty: 48   •   Strona 4 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

Re: Gwint ed8 ed9

przez M!R@S » 2015-12-07, 16:07

Można też wymienić olej w gwincie i zrobić z tego całkiem inny amor bo tak naprawdę to ja beton czuję w zetce która waży 1650kg ;D Zdam relację :)
Obrazek

Avatar użytkownika
eithray
Forumowicz
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: Gwint ed8 ed9

przez eithray » 2015-12-07, 17:40

Wenega napisał(a): eithray chodziło o to czy autem będziesz jeździł w zawodach, upalał na torze czy takie rzeczy, czy po prostu ma być to auto do funu na co dzień.. jeśli to drugie to AP w zupełności wystarczy...

Dokładnie to miałem na myśli :)

M!R@S, kolega ma do wydania na gwint ok 4k, mając taki pieniądz w życiu nie szedłbym w jakieś samoróbki/customy... ;)

Dzemor, zerknij też na ofertę KW. Gwinty V1 i V2 powinny również spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Jeździłem EE8 z KW V1 i bardzo fajnie się to prowadziło po zakrętach. Mocniejszą glebę można zrobić, z częściami nie powinno być dostępu. Z regeneracją amortyzatorów również. Dodam, że V1 to beton na nasze drogi :P
http://www.kw-suspensions.pl

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Dzemor » 2015-12-07, 22:30

eithray napisał(a):
Wenega napisał(a): eithray chodziło o to czy autem będziesz jeździł w zawodach, upalał na torze czy takie rzeczy, czy po prostu ma być to auto do funu na co dzień.. jeśli to drugie to AP w zupełności wystarczy...

Dokładnie to miałem na myśli :)

M!R@S, kolega ma do wydania na gwint ok 4k, mając taki pieniądz w życiu nie szedłbym w jakieś samoróbki/customy... ;)

Dzemor, zerknij też na ofertę KW. Gwinty V1 i V2 powinny również spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Jeździłem EE8 z KW V1 i bardzo fajnie się to prowadziło po zakrętach. Mocniejszą glebę można zrobić, z częściami nie powinno być dostępu. Z regeneracją amortyzatorów również. Dodam, że V1 to beton na nasze drogi :P
http://www.kw-suspensions.pl


Ze strony wynika że V1 nie ma regulacji dobicia. Wg cennika wynika że nie ma V2 do ED9, a V3 kosztuje 7 tyś :/

A co do wymiany oleju to jak będzie amor za twardy to nie będę się bać zmienić na jakąś mniejszą lepkość bo stary olej można zawsze zlać do baniaczka i wlać ponownie :)

  Poprzednia strona
Posty: 48   •   Strona 4 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 22:41