Gwint ed8 ed9

Posty: 48   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Gwint ed8 ed9

przez Maniek93 » 2015-06-12, 22:56

Na AP po krakowie to ciężko tylko klasztorną i kocmyrzowską ;) reszta idzie bez bólu :P

Avatar użytkownika
tomaszhtk
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2015-04-17, 20:15
Lokalizacja: Gravesend UK
Samochód: Honda CRX ED9

Re: Gwint ed8 ed9

przez tomaszhtk » 2015-06-13, 00:15

Obrazek

Co sadzicie o tym gwincie? da się na nim ładnie auto posadzić??

dzięki za opinie
Bogu dzięki za przyjaciół... za ludzi którzy mało mówią a dużo robią, szydera i śmiech w twarz tym co mówią ze mogą a gówno mogą..

Avatar użytkownika
crxJLC
Forumowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): 2009-03-10, 15:29
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Re: Gwint ed8 ed9

przez crxJLC » 2015-06-13, 11:46

betonowy to jest H&R , i wiem co mówie ;)
CRX <3

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Dzemor » 2015-12-03, 22:33

Witam.
Jaki gwint polecacie do ED9 do max 4 tys ???

Jeżdżone będzie głównie po ulicy (szybkie ronda ;) itd.) , czasem na tor.

Co do twardości to jak będzie beton to nawet lepiej.

Nie zależy mi na tym aby jakoś strasznie nisko zejść ale jak będzie taka możliwość to od święta nie zaszkodzi zjechać w dół xD

Myślałem o D2 i K-Sporcie ale o D2 słyszałem trochę negatywnych opinii więc faworytem jest dla mnie K-Sport.

Wielkim plusem było by gdyby były łatwo dostępne części do jego ewentualnej regeneracji.

Macie jakieś inne propozycje ???

Avatar użytkownika
wrobel_junior
Forumowicz
 
Posty: 722
Dołączył(a): 2009-04-23, 22:39
Lokalizacja: Łódź

Re: Gwint ed8 ed9

przez wrobel_junior » 2015-12-04, 00:52

tyle ze d2 i kasport były robione w tej samej fabryce i niczym sie nie roznia , jak rozbierzesz ksporta masz grawery d2 na tłoczyskach wiec czy kupisz to czy to, to i tak bedzie to samo
F*** JDM be a ricer. :]

Też kiedyś kupie sobie crx-a ;D

Avatar użytkownika
eithray
Forumowicz
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: Gwint ed8 ed9

przez eithray » 2015-12-04, 19:29

Jak nie zależy Tobie na dużej glebie, to mogę polecić gwint ISC.
Sprężyny dobierasz sobie jakie sobie chcesz. Serwis w Polsce bardzo dobry, obsługa klienta również.
Wadą tego gwintu jest to, że nie obniżysz mocno samochodu.
Regularnie organizowane są zakupy grupowe, więc w całkiem sensownym pieniądzu idzie wyrwać.
W moim temacie możesz poczytać coś więcej na temat tego zestawu.

Zastanów się tylko czy wykorzystasz taki gwint. AP to fajna, tańsza alternatywa.

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

Re: Gwint ed8 ed9

przez M!R@S » 2015-12-05, 23:35

Mała ciekawostka dla Hondziarzy, którą odkryłem jak gwintu do 300zx'a szukałem. Gwintowane zawieszenie z Audi i Passata z przodu pasuje na tył do reksa.. no i do zeda ;D jest korpus niższy o 4cm więc można bardzo srogo to glebnąć i ... i za weiteca dałem 100zł w pełni zajebistym stanie :D Minus taki, że będzie beton :)
Obrazek

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Dzemor » 2015-12-07, 00:22

eithray napisał(a):Jak nie zależy Tobie na dużej glebie, to mogę polecić gwint ISC.
Sprężyny dobierasz sobie jakie sobie chcesz. Serwis w Polsce bardzo dobry, obsługa klienta również.
Wadą tego gwintu jest to, że nie obniżysz mocno samochodu.
Regularnie organizowane są zakupy grupowe, więc w całkiem sensownym pieniądzu idzie wyrwać.
W moim temacie możesz poczytać coś więcej na temat tego zestawu.


Myślę że ISC to chyba będzie najodpowiedniejsza opcja dla mnie w takim razie :D

eithray napisał(a):Zastanów się tylko czy wykorzystasz taki gwint. AP to fajna, tańsza alternatywa.


Nie do końca rozumiem o co ci chodzi :)
Zmieniam zawieszenie ponieważ czeka już na mnie zakuty i grubo pomodzony słupek D15 i lepsza zawiecha na bank się przyda.
Chcę kupić coś z możliwością zakupu części zamiennych ponieważ z mojego pkt widzenia lepiej jest kupić gwinta za 3500zł i potem dwa razy wymienić w nim podzespoły za 1000zł niż w tym samym czasie kupić 3 razy gwint za 2000zł.
Poza tym możliwość regulacji siły tłumienia wg mnie jest wielkim plusem ponieważ: lubię jeździć na twardym zawieszeniu lecz niekiedy jest potrzeba jazdy na jak najmniejszym betonie (np jak trzeba zabrać jakąś babę ze sobą ;) ), a AP niestety tej możliwości również nie ma.


M!R@S napisał(a):Mała ciekawostka dla Hondziarzy, którą odkryłem jak gwintu do 300zx'a szukałem. Gwintowane zawieszenie z Audi i Passata z przodu pasuje na tył do reksa.. no i do zeda ;D jest korpus niższy o 4cm więc można bardzo srogo to glebnąć i ... i za weiteca dałem 100zł w pełni zajebistym stanie :D Minus taki, że będzie beton :)


Czy wg ciebie zdanie "pasuje na tył do reksa" oznacza że biorę przednie amory z Passeratti i przykręcam do swojego ED9 ???
I o jakiego Passata chodzi ??? B5 ???

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

Re: Gwint ed8 ed9

przez M!R@S » 2015-12-07, 00:59

tak b5. Tam może być kwestia szerokości tych widełek, ale podkładka załatwi sprawę :P
Obrazek

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Dzemor » 2015-12-07, 09:29

No to tył będzie niżej. A wtedy co z przodem ???

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

Re: Gwint ed8 ed9

przez M!R@S » 2015-12-07, 11:12

No to kombinuj samo się nie wymyśli :) przod seryjny nawet dość siada
Obrazek

Avatar użytkownika
Wenega
Forumowicz
 
Posty: 954
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Gwint ed8 ed9

przez Wenega » 2015-12-07, 12:19

Dzemor dla każdej baby, nawet w najbardziej miękkim ustawieniu na każdym gwincie będzie beton ;) a eithray chodziło o to czy autem będziesz jeździł w zawodach, upalał na torze czy takie rzeczy, czy po prostu ma być to auto do funu na co dzień.. jeśli to drugie to AP w zupełności wystarczy..

M!R@S rzeźba jak zwykle, co? :dupa:
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Gwint ed8 ed9

przez Maniek93 » 2015-12-07, 12:28

M!R@S a sprężyny od rexa rozumiem, że wchodzą na to? Bo zakładając na lekki tył sprężyny od jakby nie było troszkę cięższego przodu w paseratti to musi genialnie działać :D
Chyba że to ma tylko stać - to wtedy wole w seryjnym zawiasie ujebać sprężynę ;)

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

Re: Gwint ed8 ed9

przez M!R@S » 2015-12-07, 12:31

Mowa o betonie. Zawsze mozna kupic ap i się nie zalic ;)
Obrazek

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Dzemor » 2015-12-07, 12:52

M!R@S twoje podejście mi się najbardziej podoba :D ale jednak zostanę przy odrobinie możliwości prowadzenia auta i zostaję przy ISC :P

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 48   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-29, 03:52