Kilka pytań o zawieszenie do ED9

Posty: 29   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Illmatic
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-06-16, 19:04

Kilka pytań o zawieszenie do ED9

przez Illmatic » 2014-10-11, 21:38

Witam. Potrzebuję wymienić amortyzatory w moim CRXie ponieważ stare skończyły swój żywot i mam takie pytanko czy seryjne amorki są gazowe czy olejowe? Bo znalazłem takie http://allegro.pl/amortyzatory-tyl-hond ... 20132.html i nie wiem czy beda dobre? Wiem że nie jest to sprzęt z najwyższej półki ale jak myślicie pojeździ to troche? Dodam że planuje założyć do tego takie sprężyny http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-c ... 84332.html i też nie wiem czy będzie to pasować ze sobą? Czy każda sprężyna dedykowana do CRX pasuje do każdego amortyzatora do CRX czy jak to jest? Wiem że pytania może troche śmieszne ale jestem raczej zielony w tym temacie dlatego wolę się upewnić. Pzdr

Avatar użytkownika
ObcyKrk
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2013-04-16, 15:42
Lokalizacja: Kraków
Samochód: ED9

przez ObcyKrk » 2014-10-11, 21:51

Nie rób tego !!!!!! ;)
na seryjnych amorach i obojętnie jakich obniżanych sprężynach czy też skręcanych jest złe zestrojenie twardości sprężyny względem tłumienia amortyzatorów ;)
polecam zestaw jak nie chcesz wydawać majątku to polecam zestaw MTS załatwisz wszystko za 800zł i rex będzie się o niebo lepiej prowadził niż na tym co znalazłeś :ok:
Zjedz na prawo.

Avatar użytkownika
Daniel's
Forumowicz
 
Posty: 1636
Dołączył(a): 2009-05-19, 13:15
Lokalizacja: Częstochowa

przez Daniel's » 2014-10-12, 08:50

MTS następne badziewie :razz: za 800-900 zł kupisz gotowy zestaw np.TA ;)

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-10-12, 10:22

MTS i TA to to samo badziewie z tej samej fabryki :rotfl2:

Avatar użytkownika
rafisz
Forumowicz
 
Posty: 2289
Dołączył(a): 2005-11-26, 14:47
Lokalizacja: WPR
Samochód: accord 8 gen CW2

przez rafisz » 2014-10-12, 11:42