po regeneracji zacisków nie działa reczny

Posty: 20   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

po regeneracji zacisków nie działa reczny

przez KubsonNH » 2014-09-24, 20:12

Może ktoś pomoże :) Zregenerowałem zaciski , nowe gumki , tłoczki wkręciłem wszystko poskładałem linki pozapinane a reczny nie działa. Co mogłem złożyć źle :P ?

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-09-24, 20:20

Odepnij linki od zacisków i sprawdż, czy po naciśnięciu mechanizmu blokuje koła , jak nie tzn , że zle poskładałeś .

Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

przez KubsonNH » 2014-09-24, 20:25

po nacisnieciu tłoczek powinien sie wysuwać nawet jesli nie ma płynu w ukladzie? zmienialem tylko tłoczki i gumki w łozyska igiełkowe itd sie nie bawiłem wiec oiwinno dzialać no ale... :/

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-09-24, 21:05

Powinien działać bez płynu, pewnie pod spodem zapieczone ;)

Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

przez KubsonNH » 2014-09-24, 23:18

Maniek93 napisał(a):Powinien działać bez płynu, pewnie pod spodem zapieczone ;)

pod spodem tzn gdzie? :razz: wczesniej reczny dzialal ale tłoczek sie zapiekał i nie odbijał

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-09-24, 23:34

Zrób tak jak pisałem i będziesz wiedział, czy mechanizm działa.

Avatar użytkownika
ObcyKrk
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2013-04-16, 15:42
Lokalizacja: Kraków
Samochód: ED9

przez ObcyKrk » 2014-10-11, 21:54

Panowie sekcja ręcznego zapowietrzona :ok:
Zjedz na prawo.

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-10-11, 22:43

Możesz zdradzić jak mechaniczny hamulec może być zapowietrzony? :)

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-10-11, 23:05

Linka ręcznego jest nie szczelna ze starości :D

Avatar użytkownika
Mibars
Forumowicz
 
Posty: 1780
Dołączył(a): 2006-09-05, 21:41
Lokalizacja: Nadarzyn
Samochód: AP1 + GGA

przez Mibars » 2014-10-12, 12:28

Jakie masz objawy niedziałającegoręcznego? Ręczny idzie w górę bez oporu?

Czy regulowałeś już naciągnięcie linek ręcznego przy dźwigni? (pod klapką za ręcznym)

Jak daleko wykręciłeś tłoczki przy zakładaniu zacisków, tak, by byl minimalny luz między klockami, czy tarczą, czy zostawiłeś sobie spory luz (łatwo założyć, ale ręczny bierze później lub nie działa wcale:) )

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2014-10-12, 22:48

to jak sie klocek i tarcza zużywa trzeba sciagac zaciski i tloczki wykręcać?

bez takich herezji proszę :)

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-10-13, 21:03

nie herezji tylko tak jest, trzeba wykrecic na scisk to wtedy reczny jest igla, zobacz czy masz tez dobrze ten krzyz wcelowany w zabek w klocku, choc to nic nie zmienia w tym przypadku
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-10-13, 21:18

Koledzy , przestańcie mącić , bo jakiś domorosły przeczyta i tak będzie robił .
W zacisku tylnym wkręca się tłoczki ustawiając nacięcie tak , żeby trzpień klocka wszedł w tłoczek .atom1, wspomniał już o tym . Po montażu zacisków należy kilka razy po pompować heblem .Tłoczki dojdą do klocków . Następnie trzeba dokonać regulacji linki L i P str ręcznego w kabinie .

tytoos
Forumowicz
 
Posty: 540
Dołączył(a): 2008-12-06, 17:44
Lokalizacja: Poznań

przez tytoos » 2014-10-14, 09:08

a nie ściągałeś z zacisku tej dźwigni od ręcznego?
U siebie jak robiłem zaciski, to raz źle złożyłem i też mi ręczny nie działał :)

Avatar użytkownika
bar_oo
Forumowicz
 
Posty: 3727
Dołączył(a): 2006-11-13, 00:29
Lokalizacja: ZABRZE
Samochód: CRX EE8 B16A1

przez bar_oo » 2014-10-24, 15:27

Pany odgrzebie koltleta w tylnej czesci zacisku tylnego tam gdzie wchodzi ten maly walek lub tulejka jak to nazwac do recznego jest lozysko igielkowe jak je wyjac z jazma hamulca ???da rade??? Bo chce piecowo malowac a szkoda mi lozysk wytrzymaja one wypiekanie farby ???
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE

  Następna strona
Posty: 20   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-29, 09:34