Może ktoś pomoże Zregenerowałem zaciski , nowe gumki , tłoczki wkręciłem wszystko poskładałem linki pozapinane a reczny nie działa. Co mogłem złożyć źle ?
po nacisnieciu tłoczek powinien sie wysuwać nawet jesli nie ma płynu w ukladzie? zmienialem tylko tłoczki i gumki w łozyska igiełkowe itd sie nie bawiłem wiec oiwinno dzialać no ale... :/
Jakie masz objawy niedziałającegoręcznego? Ręczny idzie w górę bez oporu?
Czy regulowałeś już naciągnięcie linek ręcznego przy dźwigni? (pod klapką za ręcznym)
Jak daleko wykręciłeś tłoczki przy zakładaniu zacisków, tak, by byl minimalny luz między klockami, czy tarczą, czy zostawiłeś sobie spory luz (łatwo założyć, ale ręczny bierze później lub nie działa wcale:) )
nie herezji tylko tak jest, trzeba wykrecic na scisk to wtedy reczny jest igla, zobacz czy masz tez dobrze ten krzyz wcelowany w zabek w klocku, choc to nic nie zmienia w tym przypadku
Koledzy , przestańcie mącić , bo jakiś domorosły przeczyta i tak będzie robił .
W zacisku tylnym wkręca się tłoczki ustawiając nacięcie tak , żeby trzpień klocka wszedł w tłoczek .atom1, wspomniał już o tym . Po montażu zacisków należy kilka razy po pompować heblem .Tłoczki dojdą do klocków . Następnie trzeba dokonać regulacji linki L i P str ręcznego w kabinie .
Pany odgrzebie koltleta w tylnej czesci zacisku tylnego tam gdzie wchodzi ten maly walek lub tulejka jak to nazwac do recznego jest lozysko igielkowe jak je wyjac z jazma hamulca ???da rade??? Bo chce piecowo malowac a szkoda mi lozysk wytrzymaja one wypiekanie farby ???
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE