Kilka pytań o zawieszenie do ED9

Posty: 29   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-10-13, 10:23

M!R@S napisał(a):Ale wy biadolicie... Jakby to niewiem jak tragiczna roznica byla i od razu miałby wywalić dzwona ;p


Nikt nie mówi, że od razu. Ale po cholerę ryzykować i pomagać nieszczęściu ? Mnie to nie kręci. A robienie czegoś i myślenie, że "może się nic nie stanie" to dziecinada.
Obrazek

Illmatic
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-06-16, 19:04

przez Illmatic » 2014-10-13, 11:50

M!R@S napisał(a):Ale wy biadolicie...

Dokładnie... Powtarzam jeszcze raz że jeszcze niczego nie wymieniłem tylko pytam najpierw Was. Wystarczyło odpisać "trzeba zmienić całe zawieszenie nie tylko tył" i już by było git a Wy sie nie potrzebnie spinacie. Dobra postanowiłem że robie tak - wymieniam narazie sam tył ale o seryjnej charakterystyce a na przyszły sezon robie coś z całym zawieszeniem. Pozdro :)

Avatar użytkownika
konik
Forumowicz
 
Posty: 665
Dołączył(a): 2004-08-25, 14:32
Lokalizacja: Bydgoszcz/Szubin
Samochód: wrx

przez konik » 2014-10-13, 20:20

jedyny dobry amor lepszy od serii to bilstein b8 w normalnych pieniadzach, reszta to chinski badziew na ogol gorszej jakosci niz przecietna seria, ladnie pomalowany o zmniejszonym skoku ot caly plus, kto trzymal w reku ten wie. Kiedys jezdzilem na koni sport short, alu18, w ed9 po 6 miesiacach kapletnie amor wybilo. Najlepsze technicznie byly stare gwinty haera, tylko nie te wersji torowej, bo jezdzic nie szlo na tak malym skoku, fruwalo ktoryms kolem zawsze na naszych drogach.

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2014-10-13, 23:21

Illmatic nauczylem sie z wlasnego doswiadczenia ze trzeba tlumaczyc dobitnie, bez wejscia na ciebie nie zrozumial bys, bez urazy :)
Illmatic napisał(a):Dobra postanowiłem że robie tak - wymieniam narazie sam tył ale o seryjnej charakterystyce a na przyszły sezon robie coś z całym zawieszeniem.

gratuluje madrej decyzji :)

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-10-14, 00:26

gratuluje madrej decyzji

Nie jest to do końca mądra decyzja . Chłopak będzie jeżdził na wyrąbanym starym przednim zawiasie i nowym tyle . Tak się nie robi . Wymienia się amory i przód i tył o podobnej charakterystyce.

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2014-10-14, 22:58

nie czytales uwaznie, napisal ze przod jest sprawny

Illmatic
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-06-16, 19:04

przez Illmatic » 2014-10-23, 21:03

Musze jednak odgrzać temacik... Kupiłem wkońcu te amortyzatory na tył. Wziąłem Bilsteiny B4 (czyli seria) i było fajnie do dzisiaj kiedy chciałem je założyć. Okazało się że Crx (przynajmniej mój) amortyzatory ma mocowane na widełki a te Bilsteiny przyszły mi mocowane na jakieś takie kółko nie wiem jak to poprawnie nazwać. I teraz moje pytanie brzmi - czy w Crx były różne mocowania tych amortyzatorów zależne jakoś od rocznika czy po prostu gościu wysłał mi nie takie jak trzeba? Pzdr

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-10-23, 21:34

i tak i tak, przedlifty pierwsze mialy wlasnie na oczko, pozostaje ci zamienic na widelki a jak si enie da to kupic wahacze np z integry
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Illmatic
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-06-16, 19:04

przez Illmatic » 2014-10-23, 22:05

A nie na odwrót? Bo ja mam właśnie przedlifta (1989 rok) i mam na widełki ;)

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-10-23, 23:08

to nie ma nic do rzeczy moze tylko w 88 byly oczka, dzisiaj robilem przedlifta i tez mial widly
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Illmatic
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-06-16, 19:04

przez Illmatic » 2014-10-24, 14:09

Ok dzięki za wyjaśnienie :)

Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

Re:

przez KubsonNH » 2014-10-25, 06:59

Dymek napisał(a):. A rajdówkę to się buduje na rajdy, nie na ulicę. Najpierw naucz się auta, polecam jakieś imprezy na obiektach zamkniętych, potem sam wyczujesz co zrobić z zawieszeniem, żeby było lepiej, bo droga jaką obierasz teraz mnie przeraża ;)

:ok: na miasto kup używane sprężyny eibacha - 35mm zeby ładniej wygladał i obniżysz trochę srodek cieżkosci i seryjne sprawne amortyzatory. Zbyt sztywne zawieszenie potrafi niemiło zaskoczyć na wybojach, a te springi z regulacja to jest najwieksza kapota jaką wypuszczono na rynek. Miałem je 3 dni na pierwszym crxie bo tanim sposobem chciałem obnizyc autko, niestety nie wyszło ;/

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

Re: Kilka pytań o zawieszenie do ED9

przez Vincent » 2014-10-25, 23:53

Używki Eibach , po co ? Zawias składa się na nowych częściach i na długo zapomina o grzebaniu przy zawieszeniu . Za ile taniej kupi używkę 150 , 200 pln?
Sprężyny też maja normę wytrzymałości , nie są wieczne , chociaż są tacy co głoszą takie teorie :rotfl:

Avatar użytkownika
KraWik
Forumowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2010-10-21, 22:55
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ed9 ee4

Re: Kilka pytań o zawieszenie do ED9

przez KraWik » 2014-10-26, 14:12

do sprężyn eibach polecam jednak amortyzator ze skróconym skokiem. jeździłem na serii i eibach- jednak występuje trochę ping pong na tylnej osi.

Vincent - nie ma reguły . ja kupiłem sprężyny używane ale z auta forumowego które przejezdziło kilka miesięcy i mialo dzwona.

właściciel kupił nowe sprężyny jak składał zawieszenie.

takze sprężyna w zasadzie nowa prawie, a o 250 złotych tańsza

  Poprzednia strona
Posty: 29   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-03-29, 00:48