Wcale nie jesteś wstanie wbić wstecznego ? próbowałeś kręcić wałkami i wtedy wbić wsteczny ? Z tego co kojarzę on ma lekki luz zawsze. No i przez to, że nie jest synchronizowany są z nim właśnie takie problemy.
Szukasz dobrego biura rachunkowego ? Zapraszam http://annabielawska.pl Najlepsze Biuro Rachunkowe w mieście Olecko i regionie.
Sprawa rozwiązana. Wybieraki chodzą po dwóch wałeczkach. Jeden z nich ma takie sworznie-zawleczki malutkie wbijane do połowy, po obu strunach, pozycjonujące ten wałek. I jeden z nich jakoś ciulato siadał na swoje miejsce i dopiero jak pokręciłęm tym wałeczkiem, usiadł dobrze i wsteczny jest. Kuźwa, taki bzdet, a kosztował mnie 3 dni roboty, już bym dawno wyjechał
Siemanko mam pytanko odnosnie zlozenia skrzyni.
Kupiłem fd 4.25 + wieniec 68 zebow ale w temacie jest napisane ze wkladamy na 71 zebow bedzie pasowac ten moj ??
Trzeba wymieniac kolo talerzowe czy wystarczy sam walek głowny jezeli ten wieniec nie podpasuje ??.
Chodzi mi o to ze mam wieniec na 68 zebow i nie jestem na 100 procent pewien czy to od tego walka głownego 4.25 .
ile powienien miec zebow wienec od fd 4,25 ?
Panowie mam taki problem. Zlozylem hybryde do crx'a Fd 4,25 z civica. Wszystko zostalo z mojej skrzyni czyli lozyska, synchra, przesowki itp. Tylko FD i 5 bieg z civica dalem. Zdawalo mi sie, ze wszystko poszlo gladko, przy skladaniu zadnych problemow, obudowa elegancko siadla, bez dociskania na sile itp. Po "lepkach" sprawdzilem czy sa biegi zdawalo mi sie, ze wszystko jest Ok. Walek sprzeglowy krecil sie z dosc sporym oporem. Wlozylem do auta ku uciesze na gotowo i sie okazuje, ze jest wbity 5 bieg i za nic w swiecie nie mozna go "wyjac". Wiadomo jak to na 5 biegu wyglada, ale auto rusza normalnie nic nie zgrzyta itp.
Skrzynie trzeba wyjac ponownie- to pewne, ale moze ktos podpowie na co zwrocic szczegolna uwage, gdzie moglem popelnic blad? Podkladki na sprzeglowym sa na swoim miejscu.
edit* aha. biegi na obydwu walkach wygladaly elegancko, nie haczyly o siebie i byly idealnie w tym samym polozeniu.
Bedzio, dawałeś FD z Civica której generacji? Jak to było ze skrzyni hydro a masz sprzęgło na linkę to jest inna długość wałków i razem z FD powinieneś też wsadzić drugi wałek z tej skrzyni z Civica i będzie ok
tzn dokladnie nie wiem z jakiego civica, ale na obudowie bylo l3 wiec chyba napewno linka. Z reszta policzylem wieniec mial 68 zebow, a walek gl. 16. Dlugosci podmienionych walkow byla taka sama.
jak rozbierzesz, to sprawdz, czy przesowka piatego biegu niejest odwrotnie zalozona strona niesynchronizowana, co prawda niema to za wiele wspolnego z wybiciem biegu, a z wbijaniem, ale te skrzynie lubia platac psikusy, jak sie nie zobaczy, to sie nie powie co jest zle, mozesz wrzucic sporo ladnych zdjec, moze ktos cos zauwazy
Ok dzis po poludniu bede sie za to zabieral, wiec sprawdze to co napisales, ale zwracalem na to szczegolna uwage zeby nie pomylic. Jak nie znajde przyczyny to powrzucam zdjecia.