widze ze ucichlo. czy zawory wystaja poza obrys glowicy , pytam czy musze je wyciagac do planowania jesli nie wystaja to powiedzieli ze moga mi splanowac bez rozkladania glowicy.
Ale trzeba wyjąć do sprawdzenia gniazd i prowadnic , ludzie robota o odpierdol zawsze się zemści . Jak zwykle po taniości i potem post -zrobiłem głowicę i mam problem , już było wiele takich tematów.
czy szpilki od pokrywy sa m6? gwint mam w jednej uwalony dokrecalem kluchem Nm i przy 10 jedna poscila. widzialem zestwy naprawzce , sprezynki tylko czy to m6 jest podzdr?
dostalem dzis wycene rozmontowanie wszystkiego czyszczenie ustawienie zaworow i sprawdzenie szczelnosci wymiana usczelnaiczy zaworowych wlacznie z nowymymi uszczelniaczami cena to 1000zl ja musze zdemontowac glowice i ja ponownie zalozyc. czy cos jezcze nalezal by zrobic?
ja ostatnio dawalem glowice to za sprawdzenie , czyszczenie planowanie , wymiane uszczelniaczy i sprawdzenie prowadnic i docieranie zaeworow zaplacilem 300zl plus moje uszczelniacze ( 150zl)
w cenie jako czesci sa same uszczelniacze reszte musze dokupic ktore uszcelki musze wymienic ktore mog zostawic? czy sruby tylko oem czy moga byc inne mowa od tych od glowicy
1000 za zrobienie glowicy to zdecydowanie za duzo... nawet jak policza uszczelniacze OEM (ok 250 PLN za komplet). planowanie, sprawdzenie szczelnosci i docieranie zaworow to ok 200 PLN. Jezeli okaze sie, ze do wymiany sa jakies prowadnice czy zawory to koszt moze wzrosnac. za 1000 PLN to pewnie znalazlbys mechanika, ktory ogarnalby ci cala robote
jezeli chodzi o sruby to musisz je zmierzyc i dokladnie obejrzec. teoretycznie mozna uzyc ponownie, natomiasst zalecana jest ich wymiana
Przestańcie pieprzyć , że za 300 zeta kosztuje zrobienie 20 letniej głowicy . Żal czytać takie posty . Józek w stodole chyba je robi . Regeneracja , czyli wymiana prowadnic , frezowanie lub wymiana gniazd itd kosztuje . Twierdzenie, że głowica po tylu latach nie potrzebuje tych operacji to zwykła ściema , lub wciskanie kitu , że ma się cudowne auto które się nie zużywa . 1k to normalna cena . Oddawaj głowicę i będziesz wiedział że masz porządnie zrobioną . Już robertpażdziński , w opisie swojej walki z solką opisał remont swojego silnika i we wrocku też to kosztuje 1k .
nie kazdy musi zdzierac a u goscia zrobilem juz kilka rzeczy wiec mozna powiedziec ze taki " znajomy"
generalnie ja jestem zadowolony i glowica siedzi juz od kilku miesiecy w b16a2 i jest regularnie palowana teraz doszlo turbo i wybieram sie na strojenie. pobor oliwy sie duzo zmniejszyl ( dol poza panewkami nie byl robiony bo wlasciciel sobie tego nie zyczyl)
swoją głowice tez tam oddam 300zl to koszt samej robocizny zeby nie bylo... a do mojej glowicy dojdzie jeszcze koszt uszczelniaczy supertecha i koszt prowadnic supertecha. nie kazdy musi "zdzierac " p.s. dojdzie jeszcze utwardzanie gniazd zaeworowych , to pewnie robocizna tez troche skoczy
robraf , Tobie się zmniejszył , przestań pierdoły pisać , Mi i kilku innym , gdzie głowica przeszła normalny remont oleju nie bierze , bez względu czy pałujemy czy nie . Nie masz zrobionej głowicy i dlatego Ci oliwę wciąga , tyle że mniej .Zrobiłeś chociaż raz w życiu sam głowicę ? Ja się w to pobawiłem i jak czytam takie posty , to żal . Nawet cennika nie znasz , nie wiesz ile kosztuje wymiana prowadnicy + prowadnica , przemnóż to przez ilość zaworów , wiesz ile ich jest , powiem Ci 16. Zastanów się , jak dajesz do remontu i ktoś Cię dyma , bo wie że każdy lubi tanio . Ci co mnie znają , wiedzą że lecę na max-a i od wymiany do wymiany oleju mam stan , nawet nie muszę dolewać 10g , Naucz się robić remonty siników porządnie za normalną kasę . Jeszcze jedno -gniazda wymienia się na utwardzane , a nie utwardza się .Do tego dochodzi frezowanie i docieranie . Gdzieś dzwony biją tylko nie wiadomo gdzie Tu masz przykład viewtopic.php?f=17&t=69063&p=632746#p632746
robraf, skończ [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] koszt robienia masz podany w załączniku + ~100zł za uszczelniacze REINZ, a ty tylko do N/A . Robisz za 300zł i dlatego pobieranie oliwy się zmniejsza, a nie znika.