He j, w rex stoi w garazu a ja poruszam się Civiciem VI gen 1.4 90koni. Niestety ale spalanie samochodu na dzień dzisiejszy to 11l/100km po miescie a jeżdze jak emeryt. Fakt ze do pracy mam 7 km i jeżdze troche na zimnym silniku ale nie mamy znowu jakiejsc srogiej zimy. Wyjezdzajac z pracy nie jeden kolega mówił mi ze jak jedzie za mna czuc paliwem. Sprawdziłem przewody paliwowe i sa ok, sonda jest ok, termostat(choc ma wplyw na temperature) jest ok, bak cały nie ma nieszczelnosci. Swiece ok kable tez, niewiem gdzie szukać ;/ Jakieś pomysły?
Bardziej za samochodem, ale czasami w srodku delikatnie czuje jakby nie przepalona benzynę. Auto jest zrywne i nie chodzi na 3 gary czy nie ma problemów z utrzymaniem obrotów, przyspieszaniem itd. Zastanawiam sie czy moga byc juz wysłuzone wtryski i poprostu leją ? Co myślisz
Latasz na ssaniu nie dziw się , za chwilę będziesz miał olej do wymiany , bo wacha będzie w oleju .To normalne, że tyle Ci wciąga . Przegoń trochę tego Civa .Niska temperatura , krótkie odcinki ,to Twój problem i nie szukaj dziury w całym .
No właśnie Panowie ja każde auto deptam i licze się ze spalaniem ale tym mułowatym dziadostwem jeżdze jak emeryt bo 90koni jak depne to szkoda mi słuchać jak ten silnik się męczy w Lecie palił mi 7litrów ale 10-11 w zimie to trochę przesada. Pare razy go przegoniłem na wysokich obrotach, ale robie na 45l paliwa 390-420km ;/ paranoja jakaś. 2.0 150konny CRV Ojca mniej pali
jak jeździsz krótkie odcinki to błąd sondy może Ci nie wyskoczyć, mi kontrolka ,,czek,, zapalała się po około 15km i to nie zawsze. Zgasiłem auto i odpalałem i się już nie paliła znów przez kilka kilometrów. Sonda dopiero zaczyna działać gdy osiągnie temp około 350stopni, nie jest to jednoznacznie z podniesieniem sie wskazówki temperatury. Sprawdzenie błędów kompa jednoznacznie pokazało błąd 43 czyli sonda. Niby 43 to pierwsza a 44 druga, Musiałem tak czy inaczej odkręcić kolektor więc zdecydowałem się na wymiane dwóch, Kupiłem NTK uniwersalne, dedykowane jednak za drogie. Sondy wymienione błędów brak spalanie wróciło do normy.
Czysty filtr powietrza deż ma duży wpływ na spalanie, czasami wystarczy go z liści czy kurzu dobrze wyczyścic to tak doraźny manewr. Czasami trzeba przegonić auto by wygrzać sonde poniewarz przy wysokich temperaturach się oczyszcza, W Twoim wypadku może to być faktycznie zbyt krótkie trasy i jazda ciągle na ssaniu, lub nieszczelny układ, zbiornik paliwa itp.
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D
czasami?? z liści?? nie można dopuścić wogóle , żeby tam były liście i tym podobne a mycie filtra (stożka) to podstawa i nie czasami a regularnie . podstawowe zasady dbania o piec