witam Mam problem z wysokimi obrotami , gdy silnik zimny obroty skaczą po uruchomieniu na 2100/2200 obr.a jak sie rozgrzeje to spada do 800 obr Wyczyściłem przepustnice,silniczek krokowy i nie wiem co dalej począć.
Wskakuje w ok 2000 obr/min bo zrobiło się chłodniej niż latem . Silnik dłużej się grzeje też z powodu niskiej temp . zewnętrznej . Jak trzyma długo na wysokich , to warto sprawdzić termostat .Czyli sumując działa ssanie i jest to prawidłowe po odpaleniu wychłodzonego silnika .
Ssania nią nie wyregulujesz . Regulujesz za jej pomocą skład mieszanki na wolnych obrotach . Trzeba mieć do tego analizator spalin , czego większość nie używa , bo nie ma , lub nie ma o tym pojęcia . Wolne obroty po winne być w przedziale 800-850 obr/min.
Nie tylko ma zastosowanie przy A9 Na ostatnim spocie , wszyscy mieli sondę w rurze Foty masz Wrocław district . Solki nie badałem , bo znam wynik . Analizator mam u siebie .
Prawidłowo działajace ssanie w miare wzrostu temperatury obniża obroty . Przy dzisiejszych temperaturach trwa to trochę dłużej . Zostaw je w spokoju . Możesz profilaktycznie sprawdzić lampą ustawienie zapłonu i zrobić analizę spalin .