Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez -venom- » 2013-03-05, 20:29
przez Attrywa » 2013-03-19, 23:09
przez Berbo » 2013-04-06, 21:34
przez Rasta » 2013-11-10, 14:13
przez PifPafSratatata » 2014-04-30, 21:35
przez rogalike » 2014-05-15, 08:23
przez Berbo » 2014-05-31, 21:20
przez Tomek0512 » 2014-06-01, 09:31
przez bar_oo » 2014-06-14, 20:49
przez Hitman » 2015-03-11, 20:10
przez Michał_CRX » 2017-11-20, 18:00
przez dj-napster » 2018-03-04, 20:43
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości