Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez krzysiu » 2008-06-13, 21:29
przez NAZGUL » 2008-06-13, 21:34
przez siwy85 » 2009-04-28, 19:35
przez xtomay » 2009-07-09, 21:50
przez adamol88 » 2009-08-01, 01:30
przez Mariusz90r » 2009-08-14, 21:57
przez spurek » 2010-05-19, 16:46
przez keiroLL » 2011-10-20, 22:03
przez wrona » 2011-12-29, 23:34
przez sebas » 2012-05-14, 19:02
przez B2ur3K » 2015-01-17, 01:20
przez sawik » 2015-03-01, 19:15
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości