Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez konior » 2014-08-31, 14:29
przez DJavor » 2014-08-31, 17:23
przez Blady » 2014-08-31, 17:57
przez smokey » 2014-08-31, 18:04
przez pusty24 » 2014-08-31, 18:50
przez koniu » 2014-08-31, 20:05
przez Blady » 2014-08-31, 22:37
przez DJavor » 2014-08-31, 22:48
przez Blady » 2014-08-31, 23:03
przez Control » 2014-09-05, 08:54
przez kruku » 2014-09-07, 12:21
przez konior » 2014-09-07, 14:36
przez DJavor » 2014-09-08, 22:35
przez Blady » 2014-09-09, 00:42
przez piechurka » 2014-09-09, 17:36
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości