Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez piechurka » 2014-08-24, 15:40
przez Maniek93 » 2014-08-24, 16:20
przez Blady » 2014-08-25, 00:08
przez konior » 2014-08-25, 09:37
przez orowiok » 2014-08-25, 10:53
przez konior » 2014-08-25, 14:57
przez Maniek93 » 2014-08-25, 18:22
przez DJavor » 2014-08-27, 11:31
przez Maniek93 » 2014-08-27, 11:52
przez Blady » 2014-08-28, 00:52
przez orowiok » 2014-08-29, 21:31
przez DJavor » 2014-08-30, 21:53
przez konior » 2014-08-31, 08:06
przez DJavor » 2014-08-31, 10:32
przez Maniek93 » 2014-08-31, 12:44
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości