jeżeli oba silniki ze skrzynia byłby seryjne i w takim samym stanie to wolałbym b16... ale jezeli mialbym zamiar cos modzic przy silniku to wziąłbym raczej b18 ... poźniej zrobil cos ze skrzynią i zapodał jakies ostrzejsze wałki np z c6... jak dobrze pamietam to analogue z civicklubu na seryjnym b16a2 z tymi wałkami miał 185KM ...zreszta miec nawet te seryjne b18 to juz jest coś...w takim gokardzie jak crx bedzie sie miło jezdziło
Nie wiem, albo mi się wydaje albo ta hamownia nie cieszy się pochlebnymi opiniami już na sam temat dokładności usług pomiarów mocy... więcej bym tam nie ryzykował
no dokładnie, gdyby było wszystko ok to nie ściągaliby nikogo z warszawy niestety, jak chce sie wystroic auto to trzeba sie liczyc z kosztami dojazdu... no chyba ze znajdzie sie kilka aut do strojenia....warto zapytac na civicklub kto w niedalekiej przyszlosci bedzie chcial wystroic auto i mozna cos pomyslec.
[ Dodano: 2013-05-31, 19:17 ] ...ostatnio widziałem z bliska EP3 i musze przyznać ze nie wygląda tak źle...i nawet tak sobie mysle że jako drugie, wygodniejsze, 4-osobowe auto mógłbym takie przygarnąć buda dosyć świeża, dobre hamulce, zawieszenie...no i k20 ktore daje dużo frajdy w seri i duże mozliwości zwiekszenia mocy np blok k24 + ostrzejsze wałki + hondata lub np jakiś kompresor
ja jeżdze co niedziele na spot civicklub'u serdecznie zapraszam
http://www.youtube.com/watch?v=z85Cwi-JCZo Snow crx juz zeswapowany??? ja teraz w lipcu bede robił tez swapa u anala na B18C4 ale jednak do civic ej2 - wygodniejsza i lepsza raczej buda pod wieksze moce bo za rok planuje dołożyc kompresor eaton m62
Ja moze wpadne z kumplem za tydzien na spota, a 21 jest zlot tylko zapomnialem gdzie, kluczewo chyba, mozna sie bujnac.
Co do swapa to tak, juz od tygodnia jezdze. Na chwile obecna nic sie nie dzieje.
Odnosnie jazdy to spodziewalem sie duzo lepszego przyspieszenia (pewnie dlatego ze skrzynia seria s9b). Miedzy d16z5 a b18c4 jest przepasc jesli chodzi o niskie obroty, tutaj juz przy 3tys lekko wciskajac gaz czuc ze auto jedzie, na kazdym biegu. w d16z5 przy takich obrotach auto strasznie mulilo. Spalanie, zalalalem za 100zl 17,7 litrow 98 i przejechalem 224km (70% trasa, 30%miasto), jazda wiadomo jak to po swapie, bez szalenstw ale czesta zabawa gazem tak do 5tys obr, czesta zmiana biegow, czasami pod czerwone pole. Wyszlo 7,9l, dzisiaj znowu zalalem i wyzerowalem zobaczymy czy wynik bedzie podobny. Mysle ze 50/50 miasto/trasa spalanie zamknie sie max 8,5l przy normalnej jezdzie.
Co do sprzegla to mam zrobione z linki na hydro i sprzeglo chodzi kurewsko ciezko, albo ruszysz albo zgasnie. Lapy, czesc gotowa z czerwonym poliuretanem, czesc spawana. Silnik siedzi bardzo sztywno i drgania przenosza sie na bude, w srodku sa wieksze drgania i troche glosniej, otwarty szyberdach wpada w wibracje i halasuje, radio tak samo. sama deska troche bardziej sie telepie ale to nie przeszkadza.
Fajnie, ze swapujesz bo wg mnie ten silnik to takie w sam raz, przy spokojnej jezdzie spali niewiele, mocy nie brakuje i co najwazniejsze z dolu ciagnie jak wsciekly, po przekroczeniu 100km/h dalej ciagnie jak pojebany a po zrobienu dolotu/wydechu bedzie jezdzic jeszcze lepiej. Co do planow to tez chce wlozyc kompresor, ale to gdzies na nastepne wakacje.
[ Dodano: 2013-07-11, 15:25 ] Kto leci na Kluczewo jak bedzie pogoda dobra ?