Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez wrobellos » 2013-05-08, 21:03
przez Adamus84 » 2013-05-09, 20:50
przez Głodny » 2013-05-09, 22:47
przez Swistak » 2013-05-09, 23:59
przez Głodny » 2013-05-14, 22:08
przez extass-81 » 2013-05-21, 01:31
przez wrobel_junior » 2013-05-21, 09:36
przez -venom- » 2013-06-06, 22:57
przez simsonek51 » 2013-06-06, 23:58
przez -venom- » 2014-05-27, 15:02
przez Adamus84 » 2014-05-28, 12:52
przez ww.wojtas » 2014-05-30, 13:33
przez wrobel_junior » 2014-05-30, 15:30
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości