Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez -venom- » 2009-01-23, 11:38
przez wrobellos » 2009-01-29, 18:00
przez -venom- » 2009-01-30, 11:36
przez Kicman » 2009-06-04, 21:49
przez -venom- » 2009-06-04, 21:55
przez Przemek_3gen » 2009-06-04, 22:30
przez Damian84 » 2009-06-05, 16:48
przez bryan » 2009-06-06, 10:45
przez kaczorzgr » 2009-06-06, 11:06
przez wrobel_junior » 2009-06-06, 12:05
przez -venom- » 2009-06-30, 22:09
przez Przemek_3gen » 2009-06-30, 22:25
przez czak » 2009-07-01, 01:19
przez Kaczmar » 2009-07-01, 12:03
przez Damian84 » 2009-07-01, 12:06
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości