Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Krychu » 2007-12-23, 14:17
przez Kamil.M » 2007-12-23, 14:45
przez Krychu » 2007-12-23, 14:54
przez Kamil.M » 2007-12-23, 15:42
przez Krychu » 2009-10-18, 22:04
przez konrad » 2009-11-26, 19:54
przez Ptasior » 2011-04-30, 11:25
przez pusty24 » 2011-04-30, 12:28
przez dejw » 2011-05-01, 20:57
przez qba_21 » 2011-05-24, 22:50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości