Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez baza » 2014-05-23, 13:19
przez Damian crx » 2014-05-23, 22:46
przez shark84 » 2014-09-29, 21:37
przez Kaspol » 2014-09-29, 21:38
przez Tobiaro_delsol » 2014-09-29, 21:40
przez Damian crx » 2014-09-29, 21:42
przez mariusz123 » 2014-09-29, 21:48
przez RysieX » 2014-09-30, 16:53
przez Robo23x » 2014-10-01, 23:01
przez eithray » 2014-10-02, 14:25
przez Tobiaro_delsol » 2014-10-02, 21:46
przez eithray » 2014-10-03, 14:28
przez Damian crx » 2014-10-03, 14:55
przez ceer » 2014-10-03, 22:09
przez KubsonNH » 2014-10-07, 21:52
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości