Macie moze wszyscy ten problem , ze swiatla dlugie wam strasznie do dupy swieca?? Wogule u mnie nic nie daja , nawet nie wiem czy nie swieci gorzej wtedy, w solce to sa te po srodku , osobne co nie . Nie znacie jakis patent zeby ulepszyc swiatla dlugie??
mozesz zrobic tak jak ja zrobilem po wywaleniu oczek
ogolnie te oczka G.. swieca zreszta mijania to tez maniana
podepnij sobie lampy bezposrednio z AKKU na 2 przekaznikach dodatkowo mozesz wstawic 3ci przekaznik ktory bedzie przelaczal wlokna w swiatlach mijania wtedy bedziesz mial 4ry dlugie
Wydaje mi sie, ze tak bylo.. mam nawet specjany wlacznik w podlokietniku do przeciwmgielnych.. sprawia wrazenie orginalnego.
Widac rozni sie od innych czyms oprocz tabliczki Vinu po egipsku i D16A9.. da sie gdzies dojsc, czy cos takiego moglo byc?
no to czekamy martii na rysunek , i odrazu napisz czy te lampy z USA lepiej swieca ?? i co moze byc pochrzanione w oswietleniu u mnie w solce ,ze srodkowe sie jako dlugie wlaczaja??
do AKKU podpinamy osobna wiazke kabli z ktorych bedzie szlo zasilanie zarowek <cerwona linia> oraz mase <czarne linie> masy spiac razem
kable dac jakies 2,5kw
pierwszy przekaznik ten po srodku rysunku odpowiada za przelaczanie
- w chwili wlaczenia swiatel mijania jest nieaktywny i tylko przepuszcza prad na drugi przekaznik zalaczajac obwod zailania swiatel mijania bezposrednio z AKKU
w chwili wlaczenia swiatel drogowych pierwszy przekaznik wylacza swiatla mijania i zalacza przekaznik od swiatel drogowych
wymiana daje odczuwalne polepszenie poniewaz w oryginalnej wersji kable zasilajace zarowki maja jakies 0,75, u mnie po konwersji jest 2,5
ja robilem taka instalke wywalajac oczka, zeby miec dlugie w jednej lampie
co do tych foog lights mam jeszcze takie plastikowe na zarowki 21w, prawdopodobnie wystepowaly jakies wersje gdzie oryginalnie byly krotkie/dlugie w duzej lampie a te male do jazdy w dzien
bo w koncu po jaka cholere wkladali do tych lamp 4x H4, skoro mozna bylo dac H7+H1
co do tych ebayowych nie mam zielonego pojecia jak swieca, trzeba zapytac Sabinki lub Rudzinskiego, ja mam wstawione od Seata Arosy i MOC jest ze mna w porownaniu do oryginalnych moge zasuwac nawet z jedna spalona zarowka i jest i tak lepiej niz w oryginale ale u mnie siedza H7 parabole na gladkiej szybie a nie archaiczne H4
Czas na przeróbki, bo lato się skończy i znowu będziemy w ciemnościach jeździć. Trochę to skomplikowane, ale Matii jest professore i schemacior malnął pierwsza klasa, więc do roboty...
ogolnie wogule te swiatla w del solu swieca do dupy , dziwnie sa skonstruowane , jak sie przygladnalem. Totalnie bezsensu patent bo jeszcze jakas kopula zaslania z przodu zarowke i niby ma za zadanie odbijac swiatlo. Juz zamowilem z USA te JDM swiatla wiec moze jakos to bedzie.
a tu ten patent dla nie wtajemniczonych (cos tam widac):