CRX Page - Civic Renaissance model X
Honda CRX

Towarzyskie - Składka OC co roku wyższa !

Ketiw - 2014-02-01, 18:30
Temat postu: Składka OC co roku wyższa !
Witam chciałem sie was zapytać ile płacicie za OC waszego samochodu ? Ja opisze swoją opcje. Od 5 lat jestem ubezpieczony w MTU, jestem wspolwłascicielem auta zeby znizki na mnie leciały, mój tata ma chyba 40 lat bezszkodowej jazdy wiec ma pewnie 60% znizek. W 2009 płaciłem chyba 167 zł na pół roku, rok temu było 198 zł a w tym roku stawka na 227,50 zł !! Wychodzi 450 zł za samo OC mojego samochodu. Teraz pytanie czy ktoś płaci o wiele mniej ode mnie lub więcej ? Gdzie mozna zmienić ubezpieczyciela ? Wydaje mi sie ze to zdecydowanie za duzo jak na Del Sola.

Wypowiadać sie tylko wlasciciele Del Soli :ok:

Paweł1991 - 2014-02-01, 18:36

Ja płace koło 550zł na rok, samochód na tatę i ja jestem współwłaścicielem i przez to płace zwyżki. Że OC drożeje z roku na rok to prawda bo ubezpieczenie jest droższe z racji tego że samochód się starzeje. Ostatnio słyszałem że babka płaci za trabanta kolo 1000zł, ale trochę racji w tym jest bo im starszy samochód tym większe ryzyko że coś się rozleci wg. przepisów
sebas - 2014-02-01, 18:41

Mam tylko na siebie. Za del Sola w TUW Pocztowym 355zł cały rok. W MTU wyszło 400zł z hakiem. A co śmieśniejsze mam ED9 i w MTU płacę za cały rok 300zł :rotfl: Również tylko na siebie... oba auta to CRX 1,6... Różnią się tylko liczbą miejsc i 2 lata w roku produkcji - w OC ponad 100zł jest solka droższa :szok:
M!R@S - 2014-02-01, 18:41

ja mam wszystkie zniżki i chyba 450zł jakoś tak :P
Ketiw - 2014-02-01, 19:07

Czyli jednak nie mam czego zmieniać :blee:
Thomaso - 2014-02-01, 19:43

Ja jestem właścicielem, mam wszystkie zniżki i w PZU płacę 478 za rok ( w tym jest 66 zł NNW). PZU chyba najdroższe, ale jak coś, szybko wypłacają kasę ( przerabiałem już z poprzednią hondą jak miałem szkodę całkowitą).
Mam też w PZU AC wycenili na 9.350 i za rok 980 zł, i opcja full wypas ( łącznie ze stałą wartością pojazdu oraz niepomniejszaniem sumy ubezpieczenia przez cały okres ubezpieczenia - bardzo ważna rzecz) ;)

Pablo575 - 2014-02-01, 19:59

Jestem w Liberty Direct , 60% zniżki i płacę 334zł na rok.
Maniek93 - 2014-02-01, 21:05

PZU komfort, współwłaściciel, tata 60% zniżek, ja zwyżki za wiek.. 838zł za rok :/ w zeszłym rokuk 833.
PifPafSratatata - 2014-02-01, 21:14

ja płace 550,- W tym roku obnizyli mi z racji przekroczenia wieku 26 lat. Wcześniej płaciłem 1100 za crxa i 950 za golfa 4 combi 1,9 tdi 130. Obydwa w mtu. Nie wiem ile mi teraz za golfa przyjdzie bo to jeszcze po staremu było. Zniżki mam 60% nigdy zadnej szkody z mojej winy.
DeX - 2014-02-01, 22:08

Thomaso napisał/a:
Ja jestem właścicielem, mam wszystkie zniżki i w PZU płacę 478 za rok ( w tym jest 66 zł NNW). PZU chyba najdroższe, ale jak coś, szybko wypłacają kasę ( przerabiałem już z poprzednią hondą jak miałem szkodę całkowitą).
Mam też w PZU AC wycenili na 9.350 i za rok 980 zł, i opcja full wypas ( łącznie ze stałą wartością pojazdu oraz niepomniejszaniem sumy ubezpieczenia przez cały okres ubezpieczenia - bardzo ważna rzecz) ;)
Szybkosc wyplaty ma znaczenia tylko przy AC, przy OC moze byc i firma drucik byle legalna, bo wtedy to teoretycznie nie Twoje zmartwienie tylko funduszu gwarancyjnego.

Moje OC z poprzedniego wlasciciela to ok. 500 z jakimis NNW itp. U mnie bedzie chuba wiecej, bo Wroclaw ma jedne z drozszych ubezpieczen...

Ryba88 - 2014-02-01, 22:42

Zależy, trzeba szukać. Mnie po raz pierwszy odkąd mam Hondę (2007) udało się zejść poniżej 400 zł. Tym razem Hestia You Can Drive.
Paweł1991 - 2014-02-01, 22:51

Jeśli komuś się kończy ubezpieczenie, zapraszam do mnie, jestem wstanie znaleźć OC czy AC na bardzo dobrych warunkach. Nie ma sensu przepłacać ;)
Ketiw - 2014-02-02, 01:05

Paweł1991 napisał/a:
Jeśli komuś się kończy ubezpieczenie, zapraszam do mnie, jestem wstanie znaleźć OC czy AC na bardzo dobrych warunkach. Nie ma sensu przepłacać ;)

To czemu ja jeszcze nic na PW nie dostałem ? :rotfl2:

Marek94 - 2014-02-02, 03:03

Ja za ee8 na matkę wszystkie możliwe zniżki płace w pzu oc+mww+ubezpieczenie zniżek ok 370 a za citroena jumpera 1.9D taki sam pakiet jak wyżej ok 450

Rośnie i to strasznie mam motocykl na siebie żeby zniżki leciały co roku mam więcej zniżek i zarazem płace 10-20 zł więcej niż po z mniejszymi zniżkami :szok:

shinu - 2014-02-02, 06:27

no prosze! 3 dni temu skończyło mi się ubezpieczenie i musiałem wybulić 740zł;p
link4

SwiEty - 2014-02-02, 11:58

Najlepiej pójść do multiagencji gdzie mają 20-30 ubezpieczycieli. Ja co roku płace mniej albo tyle samo. Fakt co roku muszę podjechać do nich na 10-15min wypowiedzieć stare OC i podpisać nowe. Co roku gdzie indziej :) Zero roboty bo wszystko załatwia multiagencja. W tym roku jestem wogole w jakimś TUW bo wychodziło 60zł taniej niż rok wcześniej w PZU. Mam tam ubezpieczone 3 samochody i sytuacja jest taka sama do każdego co roku dzwonią informują gdzie taniej ja podjeżdżam podpisuje papiery i tyle :)

Trzymanie się jednego ubezpieczyciela jest bez sensu bo niby dają zniżkę za to że jesteś z nimi ale gdzie indziej dają zwyżkę i wychodzą na swoje.

Ketiw - 2014-02-02, 12:14

ja się zgłosze do uzytkownika Paweł1991 i zobaczymy o ile mniej będę musiał zapłacic :ok:
chudzina - 2014-02-02, 14:23

dokładnie jak kolega napisał - najlepiej iśc do multiagencji. ja mam już od kilku lat sympatyczną panią, która mnie obsługuje i OC za pierdopęda (seicento) w tym roku zapłaciłem ok 320zł, a za solniczkę ok. 350zł z tego co pamiętam. Zawsze wybiera mi najniższą ofertę ze wszystkich, nie trzyma się jednego towarzystwa.
atom1 - 2014-02-02, 14:36

z tego co zawsze patrze a co roku robilem maraton (Teraz juz 2 lata nie) to najtaniej zawsze mi wychodzilo w TUW, a jak jeszcze ubezpieczysz dom za 10 zeta to jeszcze taniej i jeszcze taniej... :-)
Paweł1991 - 2014-02-02, 14:53

Ja to samo, zmieniam ubezpieczenie co roku, zawsze inna firma bo co roku inne firmy maja najlepsze oferty ;)
Maniek93 - 2014-02-02, 15:05

To ja też w multiagencji, ale na młodego kierowce wychodzi najtaniej właśnie w PZU..
Paweł1991 - 2014-02-02, 15:27

A to właśnie rożnie bywa, dwa lata temu byłem PZU ( też mam zwyżki za wiek i długość prawka ) bo było najtaniej a teraz mam w Link4. Trzeba sprawdzać w każdej firmie :)
EtnieSovskY - 2014-02-02, 21:37

w AXA za przedłużenie OC zaproponowali mi 520 zł więc zrezygnowałem i zapłaciłem 370 w Liberty Direct :)